…ad rem!
  • Strona główna
  • O mnie
    • Publikacje
    • Doświadczenie zawodowe
    • ORCID
    • Google Scholar
  • Projekty
  • Raporty
    1. Jesteś tutaj:  
    2. Raporty
    3-7 marca 2025 r.
    • działania promocyjne (komunikacja na czas modernizacji, strategia działań długofalowo: newsletter, media społecznościowe);
    • spotkanie dyrekcji (sprawy bieżące: struktura organizacyjna BG, podział zadań, funkcji);
    • spotkania z oddziałami (sprawy remontowe, struktury);
    • przygotowania do Tygodnia Bibliotek (program wydarzeń);
    • spotkanie podsumowujące organizację obchodów jubileuszu UMK, 7.03.2025.

    24-28 lutego 2025 r.
    • prace zespołu ds. promocji (grupa Gadżety);
    • prace zw. z zarządzaniem treścią w witrynie grantowej Omeka S (grant SON Jak powstała Biblioteka Uniwersytecka w Toruniu, czyli historyczne księgozbiory UMK w dostępie online, nr umowy BIBL/SP/0039/2024/02) - fot. poniżej;
    • spotkanie w sprawie organizacji kolejnej edycji Toruńskiego Kiermaszu Książki Regionalnej, 25.02.2025;
    • spotkanie online z dyrektorami bibliotek uniwersyteckich w Polsce w sprawie egzemplarza obowiązkowego, 27.02.2025;
    • przygotowanie raportów do czterech grantów SON (traktaty astronomiczne, katalogi wystaw, proweniencje, Lawaty - dziękuję za współpracę!);
    • działania promocyjne (współpraca);
    • bieżące, w tym m.in. uruchomienie strony dot. modernizacji https://bu.umk.pl/web/modernizacja/.

    Fot. dpi

    17-21 lutego 2025 r.
    • ustalenia dot. wdrożenia nowego oprogramowania open-source do witryny bu.umk.pl (w związku z przygotowaniami do e-kultury; analiza funkcjonalności i możliwości systemów: Joomla!, Wordpress, Drupal);
    • wernisaż wystawy "UMK80. 80 plakatów na 80-lecie" w ramach obchodów jubileuszy UMK w Akademickiej Strefie Relaksu przygotowanej przez Sekcję Sztuk Pięknych przy Wydziale Sztuk Pięknych UMK, 18.02.2025, godz. 12.00;
    • przygotowania i realizacja do ekspozycji "De revolutionibus" Mikołaja Kopernika podczas obchodów Gali Nauki Polskiej, 19.02.2025, CKK Jordanki;
    • spotkanie w sprawie przygotowania strategii promocji podczas prac modernizacyjnych BU (na różnych płaszczyznach i w różnych kierunkach);
    • spotkanie kierowników 20.02.2025, bieżące sprawy (w tym remont, komunikacja podczas remontu)
    • spotkanie ws. seminarium dedykowanego pamięci Marii Strutyńskiej (dot. monografii BU), 20.02.2025;
    • analiza stanu realizacji grantów: Traktaty astronomiczne, Proweniencje (w oczekiwaniu na raport finansowy z DN).

    10-14 lutego 2025 r.
    • kontynuacja rozmów nt. remontu, bieżących spraw zw. z wydarzeniami, w których uczestniczy BU, budżetu BU, sprawy personalne;
    • wizyta w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej - Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu, 11.02.2025 - potwierdzenie chęci współpracy w inicjatywach kulturotwórczych;
    • spotkanie koordynatorek i koordynatorów wydziałowych oraz instytucjonalnych TFNiS, 11.02.2025 (omówienie założeń organizacyjnych i koncepcyjnych TFNiS 2025, statystyk zgłoszonych wydarzeń, głównych wyzwań związanych z tworzeniem programu XXIII TFNiS – ochrona małoletnich, spraw finansowych, promocyjnych i informacyjnych);
    • kontynuacja prac nad regulaminami BU (spotkania online, wypracowanie wspólnych modyfikacji);
    • dalsze prace związane z uczestnictwem BU w organizacji Gali Nauki Polskiej i obchodach rocznicy Odbudowy Niepodległości Litwy (ekspozycja dzieła M. Kopernika, M. Mažvydasa);
    • przygotowania do wernisażu wystawy "Wybitni polscy lekarze i Charków na przestrzeni wieków", Bydgoszcz, Rektorat CM, 21.02.2025, godz. 13.00;
    • wstępne (wewnętrzne) uzgodnienia zw. z e-kulturą 3.0.

    3-7 lutego 2025 r.
    • spotkanie zespołu ds. promocji (przydział zadań, podział na podzespoły, wytyczenie celów bliższych);
    • uzgodnienia dot. udziału BU w Gali Nauki Polskiej (użyczenie dzieła M. Kopernika, realizacja);
    • uzgodnienia dot. współorganizacji konferencji Textus et Pictura, styczeń 2026;
    • prace redakcyjne nad tomem pokonferencyjnym 16. Forum Młodych Bibliotekarzy;
    • prace zespołu ds. regulaminów (spotkanie online);
    1. 27-31 stycznia 2025 r.
    2. 20-24 stycznia 2025 r.
    3. 13-17 stycznia 2025 r.
    4. 7-10 stycznia 2025 r.

    Strona 5 z 8

    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8