…ad rem!
  • Strona główna
  • O mnie
    • Publikacje
    • Doświadczenie zawodowe
    • ORCID
    • Google Scholar
  • Projekty
  • Raporty
  1. Jesteś tutaj:  
  2. Raporty
17-21 lutego 2025 r.
  • ustalenia dot. wdrożenia nowego oprogramowania open-source do witryny bu.umk.pl (w związku z przygotowaniami do e-kultury; analiza funkcjonalności i możliwości systemów: Joomla!, Wordpress, Drupal);
  • wernisaż wystawy "UMK80. 80 plakatów na 80-lecie" w ramach obchodów jubileuszy UMK w Akademickiej Strefie Relaksu przygotowanej przez Sekcję Sztuk Pięknych przy Wydziale Sztuk Pięknych UMK, 18.02.2025, godz. 12.00;
  • przygotowania i realizacja do ekspozycji "De revolutionibus" Mikołaja Kopernika podczas obchodów Gali Nauki Polskiej, 19.02.2025, CKK Jordanki;
  • spotkanie w sprawie przygotowania strategii promocji podczas prac modernizacyjnych BU (na różnych płaszczyznach i w różnych kierunkach);
  • spotkanie kierowników 20.02.2025, bieżące sprawy (w tym remont, komunikacja podczas remontu)
  • spotkanie ws. seminarium dedykowanego pamięci Marii Strutyńskiej (dot. monografii BU), 20.02.2025;
  • analiza stanu realizacji grantów: Traktaty astronomiczne, Proweniencje (w oczekiwaniu na raport finansowy z DN).

10-14 lutego 2025 r.
  • kontynuacja rozmów nt. remontu, bieżących spraw zw. z wydarzeniami, w których uczestniczy BU, budżetu BU, sprawy personalne;
  • wizyta w Wojewódzkiej Bibliotece Publicznej - Książnicy Kopernikańskiej w Toruniu, 11.02.2025 - potwierdzenie chęci współpracy w inicjatywach kulturotwórczych;
  • spotkanie koordynatorek i koordynatorów wydziałowych oraz instytucjonalnych TFNiS, 11.02.2025 (omówienie założeń organizacyjnych i koncepcyjnych TFNiS 2025, statystyk zgłoszonych wydarzeń, głównych wyzwań związanych z tworzeniem programu XXIII TFNiS – ochrona małoletnich, spraw finansowych, promocyjnych i informacyjnych);
  • kontynuacja prac nad regulaminami BU (spotkania online, wypracowanie wspólnych modyfikacji);
  • dalsze prace związane z uczestnictwem BU w organizacji Gali Nauki Polskiej i obchodach rocznicy Odbudowy Niepodległości Litwy (ekspozycja dzieła M. Kopernika, M. Mažvydasa);
  • przygotowania do wernisażu wystawy "Wybitni polscy lekarze i Charków na przestrzeni wieków", Bydgoszcz, Rektorat CM, 21.02.2025, godz. 13.00;
  • wstępne (wewnętrzne) uzgodnienia zw. z e-kulturą 3.0.

3-7 lutego 2025 r.
  • spotkanie zespołu ds. promocji (przydział zadań, podział na podzespoły, wytyczenie celów bliższych);
  • uzgodnienia dot. udziału BU w Gali Nauki Polskiej (użyczenie dzieła M. Kopernika, realizacja);
  • uzgodnienia dot. współorganizacji konferencji Textus et Pictura, styczeń 2026;
  • prace redakcyjne nad tomem pokonferencyjnym 16. Forum Młodych Bibliotekarzy;
  • prace zespołu ds. regulaminów (spotkanie online);
27-31 stycznia 2025 r.
  • grant SON proweniencje: omówienie i uzgodnienie niezbędnej struktury metadanych, konfiguracja szablonu / skórki pod Omeka S, w tym wybór palety kolorów, fontów, układu treści w stopce / nagłówku, koncepcje dot. layoutu strony;
  • spotkanie z Dyrektor Muzeum Okręgowego w Toruniu (uzgodnienia dot. krótkiej wystawy w marcu - sprawa otwarta, postanowienie o kontynuacji dotychczasowej współpracy i wzajemnego wsparcia);
  • spotkanie z Dziekanem Wydziału Sztuk Pięknych UMK w sprawie wspólnych przedsięwzięć (m.in. Sekcja Sztuk Pięknych w ASR);
  • spotkanie z p. Karolem Mojkowskim, kierownikiem Działu Międzynarodowych Partnerstw i Mobilności Edukacyjnej i YUFE Institutional Coordinator w sprawie działań związanych z realizacją założeń YUFE w kontekście BU;
  • pierwsze spotkanie zespołu ds. regulaminów i dokumentów bazowych dla biblioteki (wstępna analiza dokumentów);
  • prace nad gadżetami promocyjnymi BU w kontekście roku jubileuszowego (poniżej zebrane razem kilka propozycji z Muzeum Uniwersyteckiego oraz Oddziału Zbiorów Specjalnych - do wykorzystania w promocji).

20-24 stycznia 2025 r.
  • prace grantowe (SON proweniencje) - wybór szablonu Omeka S, omówienie layoutu, struktury strony, niezbędnych funkcjonalności;
  • sprawy bieżące (remont, organizacja, prace zespołów);
  • spotkanie zespołu ds. promocji 24.01.2025 (omówienie działań ubiegłorocznych, misji i podstawowych zadań, celów, podział formalny na podgrupy z możliwością zapisania się indywidualnie);
  • publikacja tekstu o działalności naukowej Biblioteki Uniwersyteckiej od jej powstania do czasów obecnych (niegdyś przygotowany w związku z opracowywaniem monografii BU, następnie wyłączony ze struktury publikacji);
  • embedowanie wystaw cyfrowych prezentujących średniowieczne oprawy książkowe ze zbiorów BU na stronach: własnej domowej oraz bu.umk.pl.
  • zebranie roboczych ilustracji do promocji (współpraca z Oddz. Zbiorów Specjalnych, przygotowanie gadżetów promocyjnych w Wyd. Młotkowski).
  1. 13-17 stycznia 2025 r.
  2. 7-10 stycznia 2025 r.
  3. 2-3 stycznia 2025 r.
  4. 16-20 grudnia 2024 r.

Strona 4 z 7

  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7